بازار توزیع روفرشی عمده جدید در تهران

بازار توزیع روفرشی عمده جدید در تهران


در حال حاضر بازار توزیع روفرشی عمده جدید در تهران، فعالیت روز افزونی را تجربه می کند. چراکه توزیع کنندگان روفرشی با قدرت به فعالیت خود برای فروش روفرشی ها در اندازه های چهار،شش، نه، و دوازه متری در بازار می پردازند. روفرشی کشدار جدید یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات موجود در این بازار می باشد. این بازار محصولات جدید و مرغوب خود را از شرکت تولیدی کیاپوش تأمین می کند. شرکت تولیدی کیاپوش اولین تولید کننده روفرشی کشدار در ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را از 5 سال اخیر شروع کرده است. تولیدی های این کارگاه با آنچه تاکنون در بازار بوده متفاوت می باشد. هر کدام از این روفرشی ها قیمت متفاوتی دارند که انتخاب انها به صورت سلیقه ای می باشد .

بازار توزیع روفرشی عمده جدید در تهران

مقایسه انواع روفرشی کشدار ترک با شانل

مقایسه انواع روفرشی ساده ترک با ایرانی

شباهت ها

روفرشی های کشدار ترک با نام های روفرشی ابریشمی و یا پورشه معروف هستند. این روفرشی ها تولیدی انحصاری شرکت کیاپوش هستند. دورتادور این محصول کشدوزی شده است که باعث می شود روفرشی از روی فرش تکان نخورد. این روفرشی از کناره ها به صورت پاکت فرش را دربرمی گیرد، به طوریکه گوشه های فرش یکی یکی داخل این روفرشی قرار می گیرد. علاوه برکش دورتادور، روفرشی ترک و همینطور روفرشی شانل تولیدی کیاپوش، از گوشه ها و وسط کش های دیگری هم دارند. از لحاظ دوخت کش، روفرشی ترک با روفرشی شانلی که دوخت شرکت کیاپوش می باشند، با هم شباهت دارند.

به عبارت دیگر به علت پر طرفدار بودن روفرشی های کشدار، شرکت کیاپوش کلیه ی روفرشی های تولیدی خود را به این شکل کشدوزی میکند. این نوع کشدوزی منحصرا مربوط به تولیدی های شرکت کیاپوش می باشد. چراکه روفرشی های کشدار موجود در بازار که تولیدی دیگر شرکت ها هستند، به دوخت کش فقط در گوشه های روفرشی بسنده می کنند.

تفاوت ها

روفرش ترک از پرفروش ترین کالاهاست، که استقبال زیادی دارد. روفرشی های ترک بسیار نازک هستند و ضخامت روفرشی های قدیم و یزدی را ندارد. روفشی شانل نیز ضخامت بیشتری نسبت به روفرشی ترک دارد. در واقع رو فرشی شانل دارای پرزهایی است که باعث می شود پس مدتی استفاده و شستشوی آن پرزریزی کند. این پرز ریزی باعث می شود چاپ روی آن رفته رفته کمرنگ شود. روفرشی شانل جز پارچه های ارزان است که مشتری خاص خود را دارد. این روفرشی دارای بافت تارو پودی است که اگر یک نخ آن در برود، تار و پود آن از هم گسسته می شوند. اما روفرشی پورشه یا ترک علاوه بر تارو پود دارای بافت حلقوی نیز می باشد، که این خود باعث استحکام این مدل روفرشی است.

روفرشی ترک برای سال ها، طرحی که بر آن چاپ شده است را، مثل روز اول خرید حفظ می کند. این روفرشی دارای ضمانت 15 ساله و گرانتی 540 روز می باشد. اما کارشناسان کیاپوش ضمانتی برای ماندگاری طرح چاپ شده بر روفرشی شانل نمی کنند.

روفرشی یک کاور است که از فرش گران قیمت محافظت می کند. جدیدترین و بهترین مدل روفرشی ترک از بافت و جنس بسیار باکیفیت و طرح های بسیار زیبا برخوردار می باشد. این کالا، پر طرفدارترین روفرشی در کشور ما می باشد و فروش بسیار زیادی دارد. روفرشی های مختلف ترک و شانل را از طریق پل ارتباطی همین سایت می توانید با قیمت ویژه خریداری کنید.

مرجع فروش روفرشی 12 متری عمده تهران

مرجع فروش روفرشی 12 متری عمده تهران بازار توزیع روفرشی عمده در تهران در حال فعالیت است. فروش روفرشی 12 متری عمده تهران با قیمت استثنایی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.روفرشی های ترک کشدار در سایزها، و طرح های مختلف را، می توانید در سراسر کشور، به صورت آنلاین خریداری کنید. شما خریداران می توانید خرید خود را با قیمت مناسب تری انجام دهید. حتی می توانید به خرید و فروش این کالا در بازار های معتبر بپردازید.

خرید و فروش روفرشی به نفع فروشندگان و فروشگاه های بزرگ می باشد. برای خرید روفرشی های کشدار با قیمت عمده، می توانید با تولید کنندگان انواع و اقسام روفرشی در ارتباط باشید. سایت حاضر این کار را برای شما آسان کرده است. می توانید با کارشناسان با تجربه کیاپوش تماس گرفته و حتی طرح های مورد نظر خود را برای چاپ بر روفرشیتان به آن ها پیشنهاد دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما