فروش استثنایی روفرشی مخملی بصورت عمده

فروش استثنایی روفرشی مخملی بصورت عمده


گاهی شرکت‌هایی که تولید کننده انوع روفرشی هستند به منظور انبارگردانی، اقدام به ارائه تخفیف‌های عالی و فروش استثنایی محصولات خود می‌کنند. خرید از شرکت‌ها در این زمان می‌تواند برای فروشندگان و مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه باشد. چراکه با خرید روفرشی به صورت عمده، می‌توانند تعداد بیشتر روفرشی را، با قیمت پایین‌تری خریداری کنند. سپس با قیمت مناسب‌تری به مشتری بفروشند. مصرف کنندگان نیز می‌توانند در زمان حراجی و فصل فروش استثنایی فروشگاه‌ها، با پایین‌ترین قیمت خرید، روفرشی موردنظر خود را تهیه کنند. فروش استثنایی روفرشی مخملی بصورت عمده توسط شرکت تولیدی کیاپوش نیز قابل انجام است.

فروش استثنایی روفرشی مخملی بصورت عمده

انواع جدیدترین روفرشی برای تغییر دکوراسیون منزل

انواع جدیدترین روفرشی برای تغییر دکوراسیون منزل

شست‌وشوی زیاد فرش و قالی، با مواد شوینده‌ی شیمیایی که دارای آنزیم‌های زیادی هستند، باعث فرسودگی زودتر فرش می‌شود. همچنین تابش نور شدید آفتاب در هنگام ظهر بر روی فرش، یکی دیگر از عوامل فرسایش فرش می‌باشد. استفاده از روفرشی مناسب می‌تواند تا حدودی برای مقابله با این دو عامل مفید باشد.

اما امروزه با وجود انواع جدیدی از روفرشی‌ها، دیگر روفرشی‌ها صرفاً به عنوان کاور فرش و محافظ فرش در برابر لک و کثیف شدن، یا محافظی در برابر نور آفتاب نیستند. بلکه با وجود روفرشی‌هایی با طرح و نقش‌های اسلیمی و همچنین مدرن، تنوع رنگ زیاد، جنس و الیاف مختلف، می‌توان روفرشی طبق سلیقه خود انتخاب کنید. به طوری که روفرشی قابلیت هماهنگی با اثاث دیگر خانه را دارد و می‌تواند به عنوان وسیله‌ای کاربردی و زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده شود.

اگر قصد ایجاد تغییر در رنگ و دکور خانه، و برای این کار نیاز به تغییر در طرح و رنگ فرش دارید. اگر فعلاً امکان خرید فرش برایتان فراهم نیست، می‌توانید با صرف هزینه‌ی خیلی پایین، و خرید یک روفرشی مخمل زیبا و باکیفیت که دارای طرحی چشم‌نواز و رنگی دلنشین است، تغییری اساسی و زیبا، در طرح و رنگ دکوراسیون خانه ایجاد کنید. روفرشی کشدار ترک می تواند گزینه ی بسیار مناسبی در این زمینه باشد.

البته برای خرید جنس مرغوب هم اهمیت ویژه ای دارد. برای مشاوره جهت خرید بهترین جنس روفرشی کشدار، می توانید از قسمت تماس با ما در سایت ازکارشناسان مجرب تیم کیاپوش راهنمایی بگیرید.

قیمت خرید روفرشی عمده

قیمت خرید روفرشی عمده در سال 1400

امروزه روفرشی‌های زیبایی با تنوع بالا در طرح و رنگ زیبا، در بازار وجود دارد. به همین دلیل استفاده از روفرشی، هم به عنوان محافظ فرش و هم برای ایجاد تغییر در دکور بخشی از خانه، درمیان خانواده‌ها بسیار مرسوم شده است.

در صورتی که روفرشی‌ها در عین زیبایی و کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری هم داشته باشند، افراد و خانواده‌‌های بیشتری قادر به خرید روفرشی خواهند بود. تمایل به استفاده از روفرشی در میان افراد افزایش پیدا خواهد کرد، و همین امر موجب رونق بازار خرید و فروش روفرشی و در نتیجه موجب توسعه و پیشرفت شرکت‌های فعال در این زمینه خواهد شد.

شرکت تولیدی کیاپوش، انواع روفرشی مخمل عمده را با قیمت پایین و البته با کیفیت بالا تولید کرده و در اختیار خریداران و خانواده‌ها قرار دهد. به عبارت دیگر بهترین و مرغوب ترین جنس روفرشی مخمل، مخمل پورشه می باشد، که تیم تولیدی کیاپوش به تولید وعرضه آن می پردازد. لینک زیر مربوط به توزیع کننده روفرشی طرح ابریشم در بازار است:

توزع کننده روفرشی طرح ابریشم در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما