قیمت جدید روفرشی کشدار فانتزی

قیمت جدید روفرشی کشدار فانتزی


روفرشی یکی از وسایل مورد نیاز در هر منزلی است. روفرشی برای مصون ماندن فرش از کثیفی و کمتر پاخوردن و همچنین دور ماندن از نور مستقیم نیاز است. به علت اینکه  رنگ فرش های جدید اکثرا روشن بوده و زود کثیف می شوند، بهترین راه محافظت از فرش استفاده از روفرشی است. فرش های کشدار فانتزی جدید، بسیار پر مصرف هستند و در اکثر خانه ها استفاده می شوند. قیمت جدید روفرشی کشدار فانتزی را از  از طریق مشاوران فروش شرکت تولیدی کیاپوش می توانید مطلع شوید. انواع چاپ برای طرح های روفرشی کشدار فانتزی را از شرکت تولیدی کیاپوش می توانید سفارش دهید. شرکت تولیدی کیاپوش اولین تولید کننده ی روفرشی کشدار در ایران است که مجهز به بروزترین دستگاه های چاپ بر روفرشی و تثبیت رنگ است.

قیمت جدید روفرشی فانتزی در سال 1400

مقایسه انواع روفرشی کشدار فانتزی با روفرشی یزدی

مقایسه انواع روفرشی فانتزی با دستباف سنتی روفرشی های قدیم ساده بودند و تنها روی فرش پهن می شدند و مشکلی که داشتند این بود که با چندبار رفت و آمد و پا خوردن جابجا می شدند. اما شرکت تولیدی کیاپوش با تولید روفرشی فانتزی کشدار و شیک این مشکل را حل کرده است. روفرشی های کشدار فانتزی همانطور که از نامشان پیداست در چهار طرف کش دارند. این روفرشی ها همانند کاور روی فرش پهن می شوند. از همه طرف با متراژی بالاتر زیر فرش قرار می گیرند. از مزایای آنها  اینکه در حین رفت و آمد یا بازی کودکان تکان نخورده و زیر پا لیز نمی خورند. این روفرشی ها جنس های متفاوتی دارند از جمله نخ، پلی استر، پروپلین و … که در ضخامت های مختلف نسج می شوند.

چرا کیاپوش؟

 شرکت کیاپوش اولین تولید کنند این نوع روفرشی (کشدار) در ایران است که انواع طرح مورد علاقه مشتریان را بر سایز دلخواه روفرشی چاپ می کند. در شرکت تولیدی کیاپوش از بهترین مواد اولیه برای تولید روفرشی ها و بافت آنها استفاده می شود.  تمامی روفرشی های کشدار از مواد و نخ های درجه یک هستند که با شستشوهای مکرر خراب نخواهد شد. علاوه بر ثبات در رنگ و دوام ایجاد حساسیت نمی کنند و با هر پوستی سازگار هستند. مزیت روفرشی های تولیدی کیاپوش این است که از بافت حلقوی در تولید روفرشی استفاده می کند که بافت سه نخ دارد. برخلاف بافت تارپودی، بافت حلقوی استحکام و دوام بالایی دارد به طوریکه به هیچ عنوان پاره نمی شود.

این روفرشی ها دارای گارانتی 540 روز می باشد و تا 15 سال کاردهی مفید دارند. و حداقل سه برابر پارچه های شانلی که اغلب در بسیاری از مراکز فروش روفرشی یافت می شوند، بادوام ترند. روفرشی شانل نوع بافت تاروپودی دارد. اکنون در مراکز فروش روفرشی با عناوین مختلف از جمله کوپه، کوبیده و … خوانده می شوند. اما تولیدی های کیاپوش با استحکام و رنگ ثابت پس از سال ها استفاده می باشند.

خرید فوق العاده روفرشی کشدار 3 متری شیک

خرید فوق العاده روفرشی فانتزی 3 متری شیک در شرکت کیاپوش انواع روفرشی با کیفیت بالا و در سایزهای متفاوت تولید می شود. علاوه بر روفرشی های درجه یک فانتزی ۲ متری شیک و بزرگتر انواع پرده و روتختی، تمامی مواد و پارچه های درجه یک و کیفیت عالی در این مجموعه تولید و روانه ی بازار می شود. با تکیه بر اعتماد شما مشتریان عزیز و به پشتوانه حمایت های شما عزیزان این مجموعه تولیدات موفقی داشته است. شرکت کیاپوش با تولید روفرشی های جدید انحصاری خود در ایران سهم بسیاری از بازارها را در کشور کسب کرده است. همچنین در صادرات روفرشی شیک و مرغوب به دیگر کشورها نیز موفق بوده است.

از طریق این سایت یا فروشگاه های معتبر سراسر کشور می توانید محصولات ما را به آسانی خریداری کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. رضایت مشتری مهم ترین نکته در تولیدات این شرکت است. قیمت روفرشی فانتزی در سایت ما بسیار پایین است به علت اینکه عرضه مستقیم است  و شرکت مستقیما با مشتری در ارتباظ است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما