بزرگترین مرکز خرید موکت حصیری در تهران

موکت حصیری نوعی موکت با طرح حصیر است که با استفاده از دستگاه های مختلف و آخرین فن آوری روز دنیا تولید می شود. طرح های متنوعی از این نوع موکت مطابق با سلایق گوناگون افراد طراحی و به تولید انبوه رسیده است.

بزرگترین مرکز خرید موکت حصیری در تهران

مشخصات موکت طرح حصیری زمینه کرم

مشخصات موکت طرح حصیری زمینه کرم یکی از مشخصات موکت حصیری الگو گرفتن این طرح از طرح بافته های حصیری است که زیبایی خاصی دارد. 

تنوع رنگی از دیگر خصوصیات و ویژگی موکت طرح حصیری است که رنگ کرم یکی از رنگ های بی نظیر آن است که نوعی رنگ گرم بوده و به خوبی با رنگ های هم گروه خود مانند کرم روشن یا تیره یا قهوه ای در تناژ های مختلف قابل ست کردن می باشد.

این موکت ها مانند حصیر دارای خطوط مورب تیره و روشن بوده و دارای طرح های ساده و شیک می باشند. از آن جا که موکت کرم رنگ نوعی رنگ روشن به شمار می آید بنابراین استفاده از آن در فضا های کوچک بسیار مناسب بوده و سبب بزرگ تر نشان داده شدن فضا می شوند.

از طرفی بافت این فرش به گونه ای است که از نرمی و لطافت خاصی برخوردار بوده و به صورت دو لایه بافته شده و پرز دار می باشد. 

نخ هایی که برای بافت این گونه فرش ها به کار برده می شوند نخ های تهیه شده از الیاف مصنوعی هستند که از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل دارای گارانتی کیفیت و ضمانت نامه فروش می باشند.

افزون بر موارد فوق کیفیت بافت موکت حصیری و الیاف به کار رفته در آن به گونه ای است که رنگ آن ثابت بوده و پس از شستشو کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن این مدل موکت ها نیز از دیگر مشخصات بارز آنهاست که برای افرادی که دچار حساسیت در تماس با فرش می شوند بسیار مناسب است.

مرکز فروش عمده موکت حصیری در مشهد

یکی از خصوصیات مهم موکت حصیری که در مرکز فروش آن قابل مشاهده است، وجود سایز های متنوع از موکت است. 

این امر سبب می شود تا این نوع فرش را برای همه مکان ها بتوان تهیه نمود. مثلا از برخی از سایز های موکت حصیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1*3
  • 2*3
  • 3*3
  • 4*3
  • 5*3
  • 6*3 الی 11*3

مرکز عمده فروشی تمامی سایز های نام برده شده را در اختیار دارد و می تواند امکان تهیه کلی آن را برای خریداران عمده فراهم سازد.

عمده فروش موکت حصیری در شهر های مختلف مانند مشهد مرکزی برای خرید این کالا به شمار می آید. بسیاری از فروشگاه های عرضه موکت و فرش برای تکمیل مجموعه خود به خرید عمده موکت در مدل های مختلف از جمله مدل حصیری می پردازند.

از طرفی برخی رنگ های موکت که متقاضی بیشتری دارد، در فهرست تقاضای عمده قرار گرفته و معمولا جزء پر فروش تری های این کالا به شمار می آید.

عمده فروشی با دریافت آدرس ارسال موکت خدمات ارسال را نیز برای مشتری در نظر گرفته و اقلام سفارش داده شده را طبق برنامه زمان بندی مشخص به دست مشتریان می رساند.

در زمان های خاصی از سال مانند ایام عید نوروز میزان فروش عمده موکت به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته و تقاضا برای این کالا در سراسر کشور بیشتر می شود.

معرفی انواع موکت و موارد استفاده آن

معرفی انواع موکت و موارد استفاده آنموکت را می توان نوعی کف پوش و نوعی فرش به شمار آورد که در کف یک ساختمان و بنا مورد استفاده قرار می گیرد. 

این تجهیزات از تنوع بسیار برخوردار بوده و به تعداد سلایق مختلف افراد می توان شاهد طرح ها و مدل های خاص از این گونه فرش ها بود.

در زمانی نه چندان دور ماشین آلات ساده ای برای بافت موکت به کار گرفته می شد که تنها تولید کننده چند نمونه موکت ساده با رنگ های محدود بودند.

اما امروزه پیشرفت ماشین آلات بافندگی وارد حوزه موکت نیز شده است و به همین دلیل انواع و اقسام مختلفی از این کالا تولید می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

برای معرفی انواع موکت تنها می توان به چند مورد اکتفا نمود و بیان همه انواع و مدل های موکت مبحثی زمان بر است که در این مقاله نمی گنجد. به طور خلاصه برخی انواع موکت عبارتند از:

  • موکت پشمی که نوعی موکت نرم، انعطاف پذیر و عایق صدا بوده و در برابر آلودگی از مقاومت لازم برخوردار است.
  • موکت تایل که به شکل کاشی طراحی شده و در اشکال هندسی مانند مربع یا مستطیل طراحی شده است.
  • چمن مصنوعی که نوعی موکت با طراحی چمن طبیعی است که مناسب مهد کودک ها و سالن های ورزشی و استادیوم های فوتبال می باشد.
  • موکت پرز بلند که ضخامت بیشتری در مقایسه با دیگر انواع موکت دارد و ایجاد کننده گرمای زیادی بوده و مناسب مناطق سردسیر است.
  • موکت طرح دار که از طرح و رنگ خاصی بهره گرفته و در انواع طرح هایی چون سرامیک، پارکت و طرح های عروسکی تولید می شود. این نوع از موکت ها مناسب اتاق کودکان و فرش نمودن پذیرایی می باشند.

کیفیت تولید و قیمت هر کدام از موکت های نام برده شده متفاوت است و برخی از آنها مانند موکت تایل جزء جدید ترین نمونه های تولیدی این کالا می باشند.

زیباترین مدل های موکت حصیری در بازار

موکت حصیری انتخابی خاص برای افرادی است که به دنبال مدل های خاص و شیک از موکت هستند. زیباترین موکت حصیری از نظر هر فرد متفاوت بوده و افراد مختلف به دلیل سلایق گوناگون مدل ها و طرح های خاصی را از آن می پسندند.

مثلا ممکن است از نظر عده ای رنگ های روشن مانند کرم زیبا ترین مدل برای آنها باشد و این در حالی است که برای عده ای دیگر رنگ های تیره مانند رنگ قهوه ای و شکلاتی زیباترین گزینه ممکن باشد.

همچنین مسئله سایز و اندازه نیز از نکات مهمی است که در انتخاب زیباترین مدل موکت حصیری نقش مهمی دارد. مثلا برای مکان های بزرگ رنگ تیره موکت مناسب است و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

افزون بر این هماهنگی رنگ موکت حصیری نیز با سایر لوازم منزل مانند رنگ دیوار ها و رنگ پرده می تواند زیبایی این موکت را چندین برابر نماید.

بنابراین این امر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و توجه به طراحی داخلی و انتخاب رنگ مناسبی برای مکان مورد نظر از مهمترین نکاتی است که می تواند مکمل زیبایی موجود در این موکت ها باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما