فروش آنلاین انواع موکت

امروزه انواع موکت در طرح ها و رنگ های مختلف را می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر به صورت آنلاین خریداری و در وقت و هزینه خانواده صرفه جویی کرد.
از ابتدای دهه هشتاد تاکنون، موکت جای خود را به کفپوش های جدید نظیر سرامیک، پارکت و لمینیت داده است. اما هیچ یک از انواع کفپوش-های جدید، نرمی، راحتی، آرامش و گرمایی که موکت به ساختمان ها می بخشد را ندارند.
موکت برای خانه هایی که افراد مسن و کودکان در آن ها زندگی می کنند بسیار مناسب است. چراکه خطر سُر خوردن در آن وجود ندارد. بعلاوه، در خانه هایی که از موکت بعنوان کفپوش استفاده می شود، گرما به راحتی از دست نمی رود و از موکت بعنوان عایق صدا نیز استفاده می شود.
علاوه بر استفاده موکت در منازل، از آن در مکان های پرتردد هتل ها، سالن های آمفی تئاتر و ادارات نیز استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع موکت

انواع موکت

در یک تقسیم بندی کلی موکت بر اساس ظاهر به چهار دسته تقسیم می شود که در ذیل به آن ها اشاره شده است.

هر یک از انواع موکت در طرح ها و رنگ ها و با جنس الیاف خاصی تولید می شوند. خریداران با توجه به بودجه اقتصادی، نوع سلیقه و کاربردی که برای موکت درنظر دارند می توانند نوع موکت مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
اگر نمیخواهید هزینه بالایی برای تهیه موکت بپردازید از موکت های کبریتی استفاده کنید. موکت های کبریتی بعنوان نسل اول موکت، ارزان قیمت، نازک و زبر هستند.
اگر نرمی و راحتی به همراه گرم شدن اتاق برایتان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد ما موکت های پرزبلند است.
برای کفپوش سالن های ورزشی، بالکن و یا اتاق پسربچه های علاقه مند به فوتبال، موکت های چمن مصنوعی گزینه مناسبی است.
اگر زیبایی، تنوع و هارمونی موکت با دکوراسیون منزل برایتان اهمیت دارد، موکت های طرح دار برای شما مناسب است. موکت های طرح دار با طرح و رنگ های متنوعی در داخل و خارج از کشور تولید می شوند.

انواع موکت

فروش آنلاین موکت

در کنار خرید حضوری موکت از طریق نمایندگی های معتبر عرضه موکت، فروشگاه های اینترنتی نیز انواع و اقسام موکت در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می دهند. وجود عکس های با وضوح بالا و از موکت به همراه نام کارخانه تولید کننده و جنس الیاف مورد استفاده، بهمراه رنگ، طرح، سایز و گارانتی، همه و همه اطلاعاتی هستند که در سایت های فروش آنلاین موجودند و باعث می شود، مشتریان با اطلاع کامل از شرایط کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. این سایت ها کالا را در اسرع وقت به دست مشتریان خود می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما