فروش انواع موکت پرزدار و معمولی

موکت یکی از کفپوش های پر کاربردی ست که استفاده از آن قدمتی دیرینه دارد و به سبب کیفیت بالا، تنوع در طرح و رنگ و شستشوی راحت همواره مورد استفاده قرار می گیرد و از سال ها پیش شاهد رونق فراوانی در فروش انواع موکت اداری پالاز و معمولی بودیم و این روند همچنان ادامه دارد؛ موکت ها علاوه بر زیبایی و جذابیت، آرامش و آسایش فراوانی با خود به همراه آورده و فضا را بسیار دلنشین و جذاب می نمایند.

فروش انواع موکت پرزدار و معمولی

انواع موکت ساده و پرزدار در بازار

انواع موکت ساده و پرزدار در بازارموکت ها کف پوش هایی هستند که به صورت ساده و پرزدار تولید  می شوند؛ برخی از آن ها بدون هیچ طرحی و برخی دیگر دارای طرح های زیبا و جذابی هستند و تنوع رنگی آن ها به قدری زیاد است که به راحتی می توان آن را با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون هماهنگ نمود.
از آن گذشته موکت های پرزدار باعث به وجود آمدن احساس راحتی و نرمی بسیار زیادی در وجود انسان می شوند، حتی برخی از آن ها که دارای پرزهای بلندی هستند، موجب می شوند که در هنگام راه رفتن اثر پا بر روی آن ها باقی مانده و احساس دلنشینی را به وجود آورد، حتی آن ها به قدری نرم هستند که می شود بر روی آن ها دراز کشید و خوابید.
کارشناسانی که در زمینه طراحی دکوراسیون و فضاهای داخلی ساختمان به فعالیت مشغول هستند، همواره پیشنهاد می کنند که اگر در اتاق خود اثاثیه کمی دارید، می توانید کف آن را با استفاده از موکت های پرزدار که طرح های زیبایی دارند فرش کنید، چرا که در این صورت آن ها جلوه دیگری به اتاق های شما می دهند و کمبود اثاثیه را به بهترین شکل ممکن جبران می نمایند.
موکت هایی که رنگ سرد دارند فضا را روشن و موکت هایی که رنگ آفتابی و گرم دارند به فضا روح و گرمای خاصی می دهند و این موضوع کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد که کدام یک از این نمونه ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.

راهنمای خرید موکت ساده و پرزدار

با وجود این که این روزها انواع مختلفی از کفپوش ها به بازار آمده اند، اما موکت که یکی از قدیمی ترین کفپوش هاست، همچنان طرفداران خاص خود را دارد و بسیار محبوب است و همین امر موجب شده است که شرکت ها و کارخانجاتی که در زمینه تولید موکت به فعالیت مشغول هستند هر روز به تنوع و زیبایی طرح های خود افزوده و ما این روزها شاهد وجود موکت های پرزدار در ابعاد مختلف در بازار هستیم.
اما در این قسمت به برخی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید موکت های ساده و یا پرزدار به آن دقت کنید اشاره می کنیم:

  1. اگر می خواهید فضای اتاق شما بزرگ تر دیده شود، حتماً از موکت و چمن مصنوعی پالاز موکت استفاده کنید که دارای رنگ روشن هستند.
  2. خرید موکت پرزدار که طرح ها و رنگ های زیبایی دارد، فضای خانه را بسیار گرم و صمیمی نشان می دهد.
  3. قبل از خرید هر کدام از انواع موکت هایی که مد نظر دارید، به سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون خود دقت نموده و رنگی هماهنگ با آن ها را انتخاب نمایید.
  4. اگر در هنگام خرید به پشت موکت نگاه کنید، می توانید گره های آن را مشاهده نمایید، هر چقدر این گره ها تراکم و فشردگی بیشتری داشته باشند و به اصلاح به همدیگر نزدیک تر باشند، مسلماً کیفیت موکت نیز بهتر خواهد بود و می توان مطمئن بود که برای سال های سال دوام و استقامت خود را حفظ خواهد کرد.
  5. اگر محیطی که در آن زندگی می کنید در معرض آلودگی بیشتری قرار داشته باشد، بنابراین از موکت هایی که رنگ تیره دارند استفاده کنید.

قیمت موکت پرزدار طرح اتاق کودک در بازار

قیمت موکت پرزدار طرح اتاق کودک در بازاریکی از زیباترین مدل های موکت پرزداری که در بازار وجود دارد، موکت هایی هستند که با طرح عروسکی و کودکانه تولید شده اند و مناسب برای اتاق کودک هستند.
قیمت موکت پرزدار با توجه به اندازه پرزهای آن و همچنین ابعادی که دارند ممکن است با همدیگر تفاوت هایی داشته باشند، اما برخی از این موکت ها آنچنان از استقامت بالایی برخوردار هستند که هر چقدر برای آن هزینه کنید، باز هم مقرون به صرفه خواهد بود.

موکت های پرزدار علاوه بر زیبایی، برای امنیت کودک نیز بسیار مناسب هستند، چرا که اگر کودک شما در مرحله چهار دست و پا راه رفتن است و یا به تازگی آموخته است که روی پاهای خود بایستد، این موکت ها انتخاب بسیار خوبی برای حفظ امنیت آن ها در هنگام زمین خوردن به شمار می روند.
اما در هنگام خرید موکت برای اتاق کودک خود به این نکته دقت کنید که محصول مورد نظر دارای سطحی نرم و راحت بوده و همچنین رنگ آن نیز آن قدر روشن نباشد که به راحتی چرک شده و آلودگی آن مشخص باشد.
و در نهایت اگر کودکان شما به رنگ و یا شخصیت کارتونی خاصی علاقه دارند، حتماً سلیقه آن ها را در هنگام خرید در نظر بگیرید.

مزایا و معایب استفاده از موکت در دکوراسیون داخلی

امروزه محصولات مختلفی در بازار به عنوان کفپوش ارائه و بفروش می رسد. سنگ نما و انواع سرامیک و نیز فرش از جمله ی این موارد است؛ اما می توان دلایل عمده ای را در مورد مزایای استفاده از موکت ها عنوان کرد، که ما در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • نخست اینکه عایق صدا هستند و دوم اینکه در حفظ گرمای کف نقش بسزایی ایفا می کنند.
  • باعث به وجود آمدن سطح گرم و راحتی در محیط پیرامون می شوند.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد موکت ها این است که موجب می شود کف ساختمان در فصل زمستان گرم و در فصل تابستان سرد باشد.
  • موکت ها با راحتی با سایر لوازم دکوراسیون منزل هماهنگ می شوند.
  • موکت های تیره آلودگی ها را نشان نمی دهند.
  • بسیاری از آن ها دارای قیمت مناسبی هستند.

البته استفاده از موکت ممکن است معایب کوچکی نیز به همراه داشته باشد و آن این است که ممکن است با قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کیفیت آن ها کاسته شده و رنگ آن ها کمرنگ شود که برای حل این مشکل می توان در هنگام تابش نور خورشید از پرده های ضخیمی استفاده کرد که جلوی تابش نور آفتاب را گرفته و مانع از رسیدن آن به موکت شوند.
اما با وجود تمامی مزایا و معایب موکت، این کف پوش عالی و بی نظیر، همچنان پیشتاز اصلی در زمینه کف پوش هایی ست که در ساختمان ها استفاده می شود و جلوه و زیبایی فضا را چند برابر می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما