کارخانه تولید روفرشی مخملی کشدار

کارخانه تولید روفرشی مخملی کشدار


کارخانه تولید روفرشی مخملی کشدار، محصولات را در رنگ ها و طرح های مختلفی بافته و ارائه می کند. البته این کالا، از سایزها و همچنین کیفیت های گوناگونی برخوردار می باشد که با الیاف متفاوت بافته می شوند. روفرشی ها یکی از پرمصرف ترین محصولات به شمار می روند و بازار پر رونقی دارند.

 

مزایای استفاده از انواع روفرشی کشدار

مزایا استفاده از انواع روفرشی کشدار در این بخش قصد داریم تا مزایای استفاده از انواع روفرشی کشدار را بیان کنیم. البته به این نکته دقت نمایید که کالاهایی از این قبیل، انواع زیادی دارند که در ایران و خارج از کشور تولید می شوند. مزایای استفاده از روفرشی عبارت اند از:

  • جلوگیری از کثیف شدن فرش ها .
  • عدم نیاز به شستشوی مداوم فرش.
  • زیبابودن.
  • عمر طولانی به فرش می دهند.
  • به دلیل داشتن کش دورتادور آن، دیگر نگرانی ای بابت جمع شدن آن هنگام راه رفتن و فعالیت های روزانه نخواهید داشت.

گفتنی است، روفرشی های کشدار سنتی و مدرن وجود دارند، که بافت آن ها مانند خود فرش است. این محصولات را از جنس پارچه های متفاوتی می سازند که یکی از مرغوب ترین ها، فرش 6 متری فانتزی ابریشمی می باشد؛ کالایی زیبا، ظریف و در همین حال سبک!

این نوع از محصولات در سایزهای گوناگونی مطابق با خود فرشها تولید می ‌گردند، به این ترتیب می توانید در سایز 6، 9، 12 متری و غیره… آن را تهیه کرده و استفاده نمایید. بهترین نمونه از روفرشی ها دارای جنس های بسیار با کیفیتی هستند. به طوریکه دوام بالایی داشته، راحت قابل شستشو باشند و رنگرزی مناسبی نیز داشته باشند.

قیمت انواع روفرشی مخملی ترک

قیمت انواع روفرشی مخملی ترک برای تهیه جدیدترین قیمت انواع روفرشی مخملی ترک، می بایست به مراکز فروش آن مراجعه نمود. با این کار، می توان راحت با انواع این کالا مواجه شد. سپس آن نمونه از روفرشی را که نیاز داریم، حتی به صورت عمده تهیه کنیم.

باید متذکر شویم که قیمت این محصولات را شرکت های تولید کننده و وارداتی، بر اساس شاخص های گوناگونی تعیین می نمایند. مثلاً بحث کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در آن، بسیار اهمیت دارد. همین مسئله سبب می شود تا قیمت کاهش یا افزایش پیدا کند.

در کنار این موضوع، ابعاد، رنگ و طرح روفرشی و چمن مصنوعی پالاز موکت نیز خود در این عرصه اثرگذار هستند؛ ضمن این که نباید از چگونگی خرید و فروش غافل شد، زیرا که کالای عمده نرخ های پایین تری دارد.

جهت تهیه نرخ های جدید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه نیز تماس بگیرید. آنان راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما